Piegāde un atgriešana

PREČU PIEGĀDE

Pasūtot Produktus, Jums jānorāda piegādes adrese un kontakttālrunis.
Piegāde iespējama šādos veidos: uz pakomātu, ar kurjeru vai pa pastu.

  • Piegādes cena Latvijā – 3 EUR.

  • Piegādes cena uz ārvalstīm – no 6 EUR.

  • Bezmaksas piegāde no 50 EUR.

Pasūtījumi tiek nosūtīti 1–2 darba dienu laikā. Preces parasti tiek piegādātas no izsūtīšanas dienas:

  • Latvijā – 2–3 darba dienu laikā;

  • Eiropā – 3–7 darba dienu laikā.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka norādītie piegādes vai saņemšanas termiņi ir aptuveni. Lai gan vienmēr cenšamies izpildīt pasūtījumu pēc iespējas ātrāk, dažkārt lielā pasūtījumu apjoma vai piegādes pakalpojumu sniedzēju noslodzes dēļ pasūtījuma sagatavošana var aizņemt ilgāku laiku.

Ja, saņemot preces, pamanāt, ka sūtījums neatbilst pasūtījumam, nekavējoties informējiet Pārdevēju.

Preces tiek piegādātas iepakotas atbilstoši to raksturam, lai nodrošinātu to piemērotību paredzētajam lietojumam.


PREČU ATGRIEŠANA UN MAIŅA

Atteikuma tiesības 30 dienu laikā (tikai patērētājiem)

Ja Jūs iepērkaties E-veikalā kā patērētājs (t. i., fiziska persona, kas rīkojas ārpus sava uzņēmējdarbības, komercdarbības, amata vai profesijas), Jums ir tiesības atgriezt iegādātās preces 30 (trīsdesmit) kalendāro dienu laikā no to saņemšanas dienas. To varat izdarīt bez iemesla norādīšanas (t. i., izmantot atteikuma tiesības saskaņā ar Latvijas un ES tiesību aktiem).

Ja nolemjat atteikties no līguma un atgriezt Produktu, tam jābūt nelietotam, ar neskartām etiķetēm, oriģinālajā iepakojumā, nesabojātam un ar saglabātu preces izskatu. Šis nosacījums tiek uzskatīts par izpildītu, ja, pārbaudot Produktu, esat veicis tikai tās darbības, kas nepieciešamas tā īpašību pārbaudei, kā to varētu izdarīt fiziskā veikalā (piem., piemērīt vai apskatīt preci).

Lai izmantotu šīs tiesības, Jums 30 (trīsdesmit) kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas jāinformē Pārdevējs pa e-pastu: info@donum.lv.

Ja izlemjat preci atgriezt, tā nekavējoties, bet ne vēlāk kā 30 (trīsdesmit) kalendāro dienu laikā no paziņojuma Pārdevējam par atgriešanu, ir jānosūta atpakaļ. Termiņš tiek uzskatīts par ievērotu, ja prece ir nosūtīta pirms 30 dienu perioda beigām. Atgriešanas izmaksas sedzat Jūs.

Pārdevējs apņemas atmaksāt visas Jūsu samaksātās summas par Produktu un tā piegādi uz Jūsu norādīto bankas kontu ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no paziņojuma saņemšanas pa e-pastu, bet ne agrāk kā pēc atgrieztās preces saņemšanas (ja vien Pārdevējs pēc saviem ieskatiem nenolemj negaidīt preces atgriešanu).

Vairumtirgotāji un citi pircēji, kas iepērkas ne patērētāju nolūkos, nav tiesīgi izmantot atteikuma tiesības, ja vien ar Pārdevēju rakstiski nav panākta cita vienošanās.


Nekvalitatīvas preces

Precēm tiek piemērota likumā noteiktā garantija saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktiem. Tas nozīmē, ka Pārdevējs atbild par jebkuru neatbilstību prasībām, kas pastāvēja preces piegādes brīdī un tika konstatēta divu gadu laikā no preces saņemšanas dienas.

Ja E-veikalā iegādātā prece ir nekvalitatīva, Jums ir tiesības likumā noteiktajā kārtībā un termiņos pieprasīt, lai Pārdevējs bez maksas novērstu defektu vai aizvietotu nekvalitatīvo preci ar kvalitatīvu preci. Likuma noteiktajos gadījumos Jūs varat arī pieprasīt attiecīgu cenas samazinājumu vai atgriezt preci.

Ja uzskatāt, ka E-veikalā iegādātā prece ir nekvalitatīva un esat konstatējis tajā defektus, Jums divu mēnešu laikā no defektu atklāšanas dienas par to jāinformē Pārdevējs, norādot vēlamo risinājumu pa e-pastu: info@donum.lv. Ziņojot par nekvalitatīvu preci, lūdzam sniegt detalizētu defekta rašanās apstākļu aprakstu, pievienot preces un defekta fotogrāfijas, kā arī citu būtisku informāciju, kas var palīdzēt identificēt problēmu.


Piegādes un atgriešanas noteikumi atjaunināti 2025. gada 1. oktobrī.