BUJ
Kas ir zīda lakatiņš?
Zīda lakatiņš ir aksesuārs, kas izgatavots no zīda auduma. Tas ir daudzpusīgs stila elements, ko var nēsāt ap kaklu, uz galvas vai piesiet pie somas, lai piešķirtu tērpam eleganci un stilu.
Kāds auduma veids tiek izmantots zīda lakatiņu ražošanā?
Mūsu zīda lakati ir izgatavoti no 100% moru zīda. Moru zīds ir pazīstams ar savu izcilo kvalitāti, maigumu un izturību. Tas tiek uzskatīts par vienu no labākajiem un visvairāk pieprasītajiem zīda veidiem pasaulē.
Kā kopt zīda lakatiņu?
Zīda lakatiņiem ir nepieciešama saudzīga kopšana, lai saglabātu to skaistumu un ilgmūžību. Lūk, daži vispārīgi ieteikumi:
Mazgāšana ar rokām: Ieteicams mazgāt zīda lakatiņus ar rokām, izmantojot maigam zīdam paredzētu mazgāšanas līdzekli vai vieglas iedarbības ziepes. Mazgāšanai izmantojiet remdenu vai vēsu ūdeni. Izvairieties no spēcīgām ķimikālijām vai balinātājiem.
Gludināšana: Ja nepieciešams, gludiniet zīda lakatiņu zemā temperatūrā vai izvēlieties gludekļa iestatījumu “zīds”. Starp gludekli un lakatiņu novietojiet tīru drānu, lai pasargātu audumu.
Vai zīda lakatiņus var nēsāt dažādos veidos?
Jā, zīda lakatiņi piedāvā plašas stilizācijas iespējas. Tos var nēsāt kā lakatiņu ap kaklu, galvas lenti, matu aksesuāru, jostu vai pat piesiet pie somas. Eksperimentējiet ar dažādiem mezgliem, sagriezieniem un drapēšanas tehnikām, lai radītu dažādus stilus.
Vai zīda lakatiņus var nēsāt jebkurā gadalaikā?
Zīda lakatiņi ir viegli un elpojoši, tāpēc tie ir piemēroti visiem gadalaikiem. Aukstākos mēnešos tie var sniegt siltumu un piešķirt stilīgu akcentu, savukārt siltākās dienās – nodrošināt vieglumu un gaisīgumu.
Vai zīda lakatiņus var nēsāt gan sievietes, gan vīrieši?
Protams! Zīda lakatiņi ir universāls aksesuārs, ko var nēsāt jebkura dzimuma cilvēki. Tie ir pieejami dažādos stilos, rakstos un izmēros, lai pielāgotos individuālajām gaumēm un modes izvēlēm.
Kā izskatās zīda lakatiņu iepakojums?
Lai tas būtu īpašs piedzīvojums. Zīda aksesuārus mēs iepakojam melnās, greznās dāvanu kastītēs – ar zīda papīru, kartīti ar unikālu tekstu un smalku parfīma aromāta pieskārienu. Katrs sīkums ir radīts tā, lai dāvana priecētu jau no pirmā pieskāriena.
Uzmanību! Rūpējoties par vidi un veicinot ilgtspējīgu patēriņu, dāvanu kastītes pasūtījumam netiek pievienotas automātiski.
Cik ilgi ilgst piegāde?
Sūtījumus piegādājam 2–3 darba dienu laikā* pēc pasūtījuma apstiprināšanas.
*Lūdzu, ņemiet vērā, ka šie ir aptuvenie piegādes termiņi un tie var atšķirties. Tādu faktoru kā muitas procedūras un vietējie piegādes pakalpojumi dēļ piegādes laiks var mainīties.
Aicinām sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas nodaļu, lai saņemtu papildu palīdzību vai informāciju par pasūtījuma statusu.
Vai varu izsekot sūtījumu?
Jā, mēs nodrošinām izsekošanas informāciju par visiem mūsu sūtījumiem. Pēc pasūtījuma nosūtīšanas Jūs saņemsiet sūtījuma numuru pa e-pastu. Šo izsekošanas numuru var izmantot, lai sekotu sūtījuma gaitai kurjera mājaslapā.
Ko man darīt, ja mana paciņa nav piegādāta paredzētajā laikā?
Ja paciņa nav piegādāta paredzētajā laikā, iesakām vispirms pārbaudīt sūtījuma izsekošanas informāciju, lai pārliecinātos, vai nav jaunu atjauninājumu vai kavējumu. Dažkārt sūtījumi var kavēties neparedzētu apstākļu dēļ, piemēram, laikapstākļu, muitas procedūru vai citu faktoru, kas nav mūsu kontrolē.
Ja Jums joprojām ir šaubas par savu sūtījumu vai tas ir būtiski aizkavējies, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu. Mēs izskatīsim situāciju un sniegsim turpmāku palīdzību.
Kāda ir jūsu preču atgriešanas politika?
Mēs piedāvājam 30 dienu naudas atgriešanas garantiju bez jebkādiem jautājumiem. Ja kāda iemesla dēļ neesat apmierināti ar savu zīda lakatu, Jūs varat to atgriezt 30 dienu laikā no saņemšanas dienas un saņemt pilnu naudas atmaksu. Lūdzam nodrošināt, lai lakats būtu oriģinālā stāvoklī un visas etiķetes un iepakojums būtu nebojāti.
Ja vēlaties izmantot šīs tiesības, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu: info@donum.lv.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka klients ir atbildīgs par atgriešanas piegādes izmaksām, izņemot gadījumus, kad atgriešana notiek mūsu vainas vai kļūdas dēļ.
Ja Jums ir vēl kādi jautājumi par piegādi vai atgriešanu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas nodaļu. Mēs esam šeit, lai Jums palīdzētu.